Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
Your Ad Here

Wednesday, September 2, 2009

פיתוח של התרבות האיסלאמית


מבוא
מהתקופה האסלאמית המוקדמת הראו התרבות ואת הציוויליזציה מדינה משתקפים לעולם הפוליטיקה, הכלכלה והטכנולוגיה ואחרים. האסלאם בתקופה מדינה הטילה את הערכים הבסיסיים של הפילוסופיה הוא החיים ישירות על ידי הנביא מוחמד אשר ישפיעו על חיי הקהילה של העולם המוסלמי עם התרבות הייחודית לבין התרבות של האיסלאם.
את ההתקדמות של הציוויליזציה האיסלאמית לא ניתן להפריד את הפיתוח של החברות האסלאמיות קיומם של מספר, וזה הולך וגדל בהתאם את הדינמיקה של העולם באותו הזמן, הנוכחות האסלאמית בעיצומו של אנשים שאין להם בסיס חזק ואין לו להחזיק את הערכים של חוכמה ושיקול דעת, האיסלאם מספק פרדיגמה חדשה אל העולם בתחילת של נבואי ואת תרומתו העיקרית להתפתחות של תרבות העולם והתקדמות דרך הפרשנות של הצעות מפורשות עם היקום התקשורת כי מאוחר יותר שימש עדות לכל האנושות אשר מועברת על ידי האיסלאם באמצעות הנביא מוחמד הוא את האמת לאמיתה, ואת הטענות כי הקוראן ניתן להוכחה על ידי ההתקדמות הטכנולוגית והתפתחות המדע בעולם.
הציוויליזציה האיסלאמית בתחילת התקופה של מדינה, האגודה האסלאמית מכירים את התקופה הזאת של ציוויליזציה, והחל תרבותי. הציביליזציה החלה עם מערכת הממשלה כי כבר בתבנית (אסלאם פוליטי) תחת שליטה ופיקוד הגדול של הנביא מוחמד.
ימי הזוהר של האיסלאם נוספת היא כי כאשר הח 'ליף, הח' ליף של המוסלמים הפכה חזקה מאוד, חיים בחברה הרווחה האידיאלים של החברה האזרחית אשר היא המטרה הנוכחית שלנו נוצרת כאשר kekhalifaan, במיוחד בתקופת הח 'ליף האומיית. ההתקדמות של הציוויליזציה האיסלאמית והתרבות של החברות האסלאמיות יש מאוד רחב ומגוון, כך הקהילה האסלאמית באותו זמן הידוע בעושר התרבותי.
המחבר יציג את המסע של הציוויליזציה האיסלאמית בתחילת הח 'ליפות מנהיגות Rasyidah (ארבעת הח' ליפים הראשונים) את הח 'ליפות של בני עבאס, בימים אלה מספקים תרומה גדולה מאוד לקידום התרבות האסלאמית polotik את העולם, כלכלה וטכנולוגיה.

א KHILAFAH RASYIDAH
אני הח 'ליף (Sayyidina אבו בכר)
כאשר פונה הוא נוכחותו של אלוהים אדירים, כמנהיג פוליטי הוא מעולם לא צואה על מי צריך להחליף אותו כמנהיג של האיסלאם אחרי שהוא מת. הפקיד הנביא מוחמד למוסלמים כדי לקבוע מי יהיה המנהיג שלהם. שיעור יקר ניתנה הנביא מוחמד למוסלמים, כי הלשכה המדינית אינה מורשת כי צריך diwasiatkan לקרובי משפחה, אבל זה מנדט עצום לעשות עם כל הלב שלי להיבחר על ידי העם עצמו.
לאחר תקופה של הנביא, המוסלמים בהנהגת הח 'ליף Rasulillah (Substitute מסנג' ר) Sayyidina אבו בכר, אשר נבחר על ידי הסכמה על ידי העם של מדינה באותו זמן. בפיתוח המכונה הח 'ליף ליף Rasulillah לבד. הוא המשיך חובותיו כמנהיג דתי של ראש הממשלה. ישנם שני גורמים העומדים מאחורי בחירתו של אבו בכר כמו הח 'ליף; (1) חייב להיות מנהיגים משבט שבט קורייש מבוסס על החדית' נכתב כי: "מנהיגות היא בידיו של שבט קורייש". גוברת דעת הקהל בזמן של המצב הזה, (2) אבו בכר היה העם של האיסלאם אשר יש סגולות רבות, ובין הממיר הראשון האיסלאם, הוא הדמויות המלוות את היגר הנביא, וכאשר הנביא מינה את התירוץ שלו כמו הכהנים, והוא היה לידה אצילית, אינטליגנטית ואצילית.
במהלך הנהגתו של הח 'ליף אבו בכר, כי דמי הוא קצר מאוד, הוא מתמודד עם בעיות טריטוריאליות, כפירה ומספר אנשים בטענה להיות הנביא. חוץ מזה, שבטי הערבים לדחייה של ההנהגה שלו לא רוצה להגיש לממשלה של מדינה. השבטים הם בהנחה כי ההסכם לא הנביא מוחמד יסתיים כאשר הנביא מת, זה בגלל שהם לא רוצים לציית הח 'ליף אבו בכר. משום האופוזיציה of יכולה להיות מסוכנת הדת הממשלה, הח 'ליף אבו בכר לפעול שטרן נגד השבטים הללו, כך Riddah המלחמה (במלחמה נגד כפירה) הופך את האלטרנטיבה האחרון שיש לנקוט, כפי במאמץ לשמור על יציבות השלטון.
צנטרליזם הממשלה להחיל כאשר הממשלה מוחל עדיין כאשר מסנג 'ר של הח' ליף אבו בכר לשלטון, שם המבצעת המחוקקת, הרשות השופטת ו תחת סמכותו של הח 'ליף. דפוס מוחל תמיד הדיון הוא גם עדיין בוצעו על ידי הממשלה זו של הח 'ליף, הוא תמיד עשה את חבריו הדיונים בנושאים חיוניים הקשורים לדת הממשלה.
למרות השלב הראשוני של ממשל אבו בכר של תוהו ובוהו, הוא עדיין המשיך השאיפה להרחיב את הנביא של האיסלאם לאזור הסורי. השפעה פוליטית הצעדים שנקטה אבו בכר הראה התלהבות המיסיון והרחבת שלטון האיסלאם הוא מאוד אסטרטגי חיובי על הממשלה באותו זמן, פרשנות המצטיירת היא חזקה למדי כוחות האיסלאם, אויב האיסלאם התחיל לחשוש ורועד נגד האיסלאם. וזה העברה של בעיות פנימיות שהתרחשו באותו זמן.
אחרי ניצחון מהדהד בשלב הראשון של ההתקפה. מאוחר יותר, אבו בכר כדי להרחיב את שטח מחוץ לחצי האי ערב. המטרה העיקרית היא מדינה הגובלת עם השטח ישירות האיסלאמית של עיראק וסוריה. הרחבה של עיראק בראשות בן וליד ח 'אלד, ואת סוריה, בראשות שלושה מפקדים של בן זרוע Ash, יזיד בן אבו סופיאן, Syurahbil בן Hasanah. מפקד הכוחות תחת הנהגתו של אל ח 'אלד אבן-אל וליד-יכולים הורים Hirah ב 634 שנים. בינתיים, הכוחות האסלאמיים אשר memnuju סוריה קושי, כי הצבא הביזנטית בכמות יותר "צבא האיסלאם", ויש לו נשק מלא. ח 'אלד אבו בכר הורה לעזור המוסלמים בסוריה, ובסופו של דבר ניצח את המלחמה היה בידי כוחות האיסלאם. אבל ניצחון לא יכול להיות עדים Sayyidina אבו בכר, כי הוא חלה ומת בשנת 634.
בנוסף המאמצים להרחבת אזורי אבו בכר גם תרם לפיתוח הציוויליזציה האיסלאמית peride הבא, בין השאר;
1. בתי ספר איסוף הקוראן. אוסף זה הוא הרעיון של "אבן ח 'טאב עומר, הוא רואה כי זה חייב להיעשות כי רבים מן הקוראן penghafal שמת במהלך המלחמה. ו אבו באכר לאשר אותו, ת 'אבת אבן זיד היה מוקצה לעבוד איסוף התגלות.
2. Baitul Maal להקים מוסדות, שמטרתה לטובת הקהילה המוסלמית המנוהלת על ידי אבו Ubaidah
3. השופטת הקמת המכון, בראשות אבן Sayyidina עומר ח 'טאב
4. הכנת מועמדים הח 'ליף הבא, בתקווה לא יקרה הזדמנויות חלוקות בין מוסלמים.

שלטונו של אבו בכר היה קצר יחסית אשר הצליח להתגבר על האתגרים בארץ החדשה גדלה מדינה, וגם הכין את הדרך לפיתוח והרחבת מחוץ האסלאם בחצי האי ערב.



הח 'ליף השני (אבן Sayyidina עומר ח' טאב)
כאשר אבו בכר התייעץ החולה עם חברים וגדל עומר אבן ח 'טאב כתחליף הח' ליף הבא.
הכביש כבר נלקחה על ידי הח 'ליף הראשון המשיך ופיתח על ידי עומר בן ח' טאב, לבין 635-גל שנה של התרחבות לפועל עם קריסתה של סוריה (סוריה) תחת שלטון האיסלאם. באמצעות סוריה כבסיס, הרחבת המשיך במצרים (בכפוף השנה 641), הפרסית מוסול. בזמן של עומר, בשטח כולל האסלאמית בחצי האי ערב, פלסטין, סוריה, רוב פרס ומצרים.
כדי לפצות על כך גל ההתרחבות המהירה, עומר עשה את הרפורמה המדינה מינהלי על ידי אימוץ מערכות ניהול של מדינות כמו הפרסית התפתחה. מנהלית מחולקת לשמונה מחוזות של האזור; מכה, מדינה, סוריה, חצי האי, בצרה, כופה, ישראל ומצרים. בקנה אחד עם הפיתוח הניהולי, ולאחר מכן ייסד מספר מחלקות כמו ייחשב הדרושים, תשלום משכורות של פקידי ממשלה המס החל ממושמעת, ואת המשטרה גם נוצר כדי לשמור על ביטחון ויציבות. מע"צ הוקמה גם, הוא גם מטבע מזויף, ויצירת Hijrah.
עומר בן ח 'טאב מת בשנת 644 נהרגו על ידי עבדים של הפרסית בשם אבו Lu'lu'ah. בניגוד אבו בכר מיד לקבוע את יורשו, עומר מונה שישה אנשים bermusyawah לחבר ובחר באחת מהן הפכה הח 'ליף. וגם בדיון בין החברים כי Usman נבחר הח 'ליף השלישי, אחרי מתחרים Sayyidina עלי אבן אבי טאלב.




הח 'ליף השלישי (Sayyidina אבן עותמן Affan)
הח 'ליף עות' מאן הפך במשך 12 שנים, את השלב האחרון של שלטונו באה אכזבה רגשות של להיות מאושר עבור היישום של דפוסי ממשל. הבעיות שיתעוררו בשל מערכות שונות עם kepemerintahannya ליף הקודם, Usman היה רך מדי ועל רבים של משפחות אשר תופסים עמדות חשובות של הממשלה, לתת עליית ההנחה Usman היתה משפחה בובה.
בשנת שלטונו של Usman לעצור את התפשטות האיסלאם באזור של ארמניה, תוניסיה, קפריסין, רודוס ואת החלק הנותר של הפרסית.
שירותי Usman כאשר הוא נעשה חיל סגן היא לשפר את הקוראן שנעשו בתקופת השלטון של אבו בכר. בנוסף Usman גם לבנות כבישים, גשרים, מסגדים, המסגד להרחיב מדינה.
Usman נפטר בשנת 655, הוא היה נהרג על ידי המורדים שאינם מרוצים הממשלה עותמן אבן Affan. לאחר האירועים הטרגית, הקהילה האסלאמית הצביע עלי אבן אבי טאלב כמו הח 'ליף.

הח 'ליף הרביעי (עלי אבן אבי טאלב)
התקופה kekhalifaan עלי אבן אבי טאלב, את יציבות הממשלה מסומן תמיד בסערות, על ידי האופוזיציה, פנימיים וחיצוניים של האיסלאם. לאחר שתפס את המושב "חם" הח 'ליפות, הוא דחה את המושלים שמינה עותמן אבן Affan, הוא menggap כי סערת בשל רשלנות וחוסר היכולת להפוך עופרת שלהם. עלי גם לקחה בחזרה את האדמות שהיו קודם לכן הציג ח 'ליף, לטובת המדינה, הציג מחדש את מערכת ההפצה של המס.
זמן לא רב לאחר מכן, את המהומה הפנימית הבוערת של האיסלאם עצמו, עלי אבן אבי טאלב, מול מרד Talha, Zubair ואת עאישה. מרד זה היה מבוסס על אי שביעות רצון Talha, Zubair ו עאישה עלי ההחלטה לא להעניש את הרוצחים Usman בן Affan. לאחר מאמצים של עלי למצוא בדרכי שלום נכשל, המלחמה היתה בלתי נמנעת. מלחמה הידועה בשם מלחמת ג 'מאל (גמל) כי בזמן המלחמה היה עאישה רכיבה על גמל עם צריבת נורא. המלחמה הזו היתה ניצח עלי אבן אבי טאלב, Talha Zubair ו עאישה נהרג וכבש ונשלח חזרה מדינה.
באותו הזמן, שהונפקו על ידי מדיניות של מושלים mengkibatkan עלי לאבד את כוחו של ההתנגדות. ההתנגדות Terebut הוביל oelh המושל של דמשק, Muawwiyah. אחרי המלחמה הסתיימה עם ניצחון ג 'מאל עלי, הצבא שלו עבר דמשק. עלי נפגש עם כוחות הצבא Mu'awwiyah באזור Shiffin, ואת הקרב התרחש בין עלי Mu'awwiyah הידוע Shiffin המלחמה. המלחמה הזאת הסתיימה עם הסכמי שלום. הסכם שלום אבל זה לא פותר את הבעיה כמו עלי אבן אבי טאלב הצפוי, ואף להוביל קבוצה השלישי Khawarij (האנשים שבאו מתוך שורות הצבא של עלי כי הם לא מסכימים עם הסכם שלום עם Mu'awwiyah). של קורס, המצב הזה הוא מזיק עלי, הצבא שלו נחלש מאז ננטש על ידי חסידיו, בעוד היא הגדילה את כוח Mu'awwiyah. הכוח של האיסלאם באותה תקופה היה להתפצל poitik שלושה kekuatn, תומכי הראשונה של עלי, ו Khawarij Mu'awwiyah. ועל א"ח ה -20 של רמדאן 40, עלי היה נהרג על ידי אחד angota Khawarij.
לאחר מותו של עלי אבן אבי טאלב, kekhalifaan בידי בנו. חסן עמדת נחלש פוליטית כי הוא עשה שלום. הסכם זה יכול לאחד את המוסלמים בחזרה ההנהגה הפוליטית, תחת Mu'awwiyah אבן אבי סופיאן. הסכם זה גם סיים את ארבעת הח 'ליפים הראשונים, עם תחילת אומיה ומסירת חדש בהיסטוריה הפוליטית האסלאמית.




ב אומיה KHILAFAH
הדיון ואת המשטר הדמוקרטי מיושם על ידי Rasyidah Khilafah הוחלף על ידי המערכת המלוכה בשליטת Mu'awwiyah אבן אבי סופיאן. אפילו הוא עצמו menebut הח 'ליף של אללה, במובן של הח' ליף מונה ישירות על ידי אלוהים. וזה השתנה בחברה Mu'awwiyah האיסלאמי בעולם הפוליטי דרך העבודה שלהם כמו הח 'ליף, הוא הוסמך על הקהילה כולה להיות נאמן בנו יזיד שלו. את התפתחות התרבות הפוליטית של האסלאם את הפרדיגמה של berasaskan האסלאמית הדיון הפוליטי הדמוקרטי החלה לדעוך ולשנות.
כוח האומיית היה כ -90 שנים. ההון הראשוני שמרכזה מדינה עבר דמשק. הח 'ליף הגדול ותרם שושלת היא Mu'awwiyah אבן אבי סופיאן, עבדול מאליק אבן מרואן, וליד בן עבדול מליק, עומר אבן עבדול עזיז ועבדול מאליק אבן האשם.
בשנת שלטונו של שושלת זו, אשר עצר eksapansi הממשלה קו"ח Rasyidah Khilafah. ההרחבה תהיה rincikan שלי על פי שושלת הח 'ליף מובילים
א גיל Mu'awwiyah וניהול תוניסיה המקומי, Khurasan, אפגניסטן, קאבול. גם חיל הים לתקוף את הבירה הביזנטית, קונסטנטינופול.
ב מאליק עבדול המשיך לתוך הרחבה באזור המזרחי ניתן לשלוט Balkh, בוכרה, Khawarizm, Ferghana ו Samarkhand.
ג וליד הרחבה מסיבית להחזיק את מערב אל וניהול-Jazair, מרוקו, ספרד, סביליה, אלווירה, טולדו.
חוץ מזה באזור הרחבה, שושלת זו גם תרם לפיתוח של שדות, ובהם: משרדי פירסום, משמעת צבאית, מטבע pncetakan, ורפורמה של הממשל הממשלה.
ההרס שנגרם על ידי האומיית הח 'ליפים האחרונים לא לחשוב על אנשים, מוסר חלש רעה מוקדש מותרות. זו היא תוצאה של כוח ותמיכה הממשלה הזה ובסופו של דבר לכדי 750 שנים daulah עבאס digulungkan האומיית בני ברית עם אבו אל המוסלמים-Khorasani.

ד KHILAFAH בני עבאס
Daulah העבאסית קראה כי השליט המייסד של שושלת זו היא מן הצאצאים של בני עבאס., Nabui דודו של מוחמד. מייסד השושלת היה זה עבאס-ספאח. ואת תור הזהב של האיסלאם טמונה העוצמה של השושלת הזו.
המעבר daulah היסטוריה של החשמל כדי daulah האומיית העבאסית האשם החל כאשר האסלאם דורש כוח בידיים שלהם, כי הם של הנביא מוחמד המשפחה בקרבת מקום. הביקוש היה ממש הרבה זמן, אבל היא הפכה התנועה כאשר שושלת בית אומיה לשלטון על ידי להביס את עלי בן אבי טאלב ולהיות קשה צאצאיו של האשם.
תעמולה רק התחיל לקרות כאשר עומר בן עבדול עזיז (717-720) menjafi בני הח 'ליף האומיית. היציבות של המדינה ואת מערכת הממשלה פעלה היטב, רווחה וצדק שווה כל כך נגד daulah ואנשיה. עידוד Tersebutlah שהפעילה בני עבאס להתחיל תנועה שהתבססה באזור אל-Humaymah, אשר באותו זמן הוביל סגפן בשם עבדאללה בן עבאס, מי ירש אותו בנו בשם מוחמד התנועה הרחבת לערער את סמכותו של בית אומיה באותו זמן . הוא menetpakan בשלושה אזורים להיות מרכז של תנועה; (1) אל-Humaymah מרכז תכנון וארגון; (2) כאיש הקשר של כופה; ו (3) Khorasan כמרכז תנועת מעשית.
לאחר מותו של מוחמד ירש אותו בן בשם איבראהים אל האימאם שלו, מי הרים מצביא מי באומץ בא Khurasan מי ששמו אבו מוסלים. אבו המוסלמי של Khurasan וזכה לניצחון ולאחריו ניצחון, אל לבסוף איבראהים-האימאם נעצר על ידי האומיית daulah נכלא עד מותו. אחרי זה הוחלף על ידי אחיו, קרא איבראהים אבו עבאס, שהוביל את הקרב בין הצבא לבין בני אומיה עבאס באזורים ליד הנהר Zab. בקרב של ניצחון באנו אנות ולהמשיך סוריה ומשם הניצחון השיגה ניצחון בצבא בני עבאס.
בשנה. 132 H / 750 M לעמוד עם הח 'ליפים העבאסית Daula הראשון הוא אבו אל עבאס-ספאח. Daula נמשך מספיק זמן, עד שנת 656 א"ח / 1258 לספירה מבוסס על שינוי פוליטי וחברתי והתרבות של דפוס זהה של הממשל.
למרות הח 'ליף הראשון היה אבו עבאס, הוא רק בראשות זמן יחסית קצר מאוד רק כארבע שנים. זה daulah מכן ירש ג 'עפר אבו אל-Mansyur, הוא מי בכל הכוח שלהם נגד מתנגדיו של בית אומיה, ו Syia'ah Khawarij שמרגישים הורחקו מן השלטון העבאסית. כדי להבטיח את סמכותם אז מי נחשב נזק את המדינה stabilits לבעוט הרחק daulah אלה. עצמו את דודו אבו מוסלים במשפט עד מוות, כדי להבטיח את המיקום שלו מהתחרות.
ממשל פנימי לטובת הבירה הועבר בבגדאד בשנת 767, וגם טופס המבצעת ומוסדות שיפוטית. בתוך הרשות המבצעת הוא הרים sorng וזיר (שר) כרכז של המחלקה, הוא גם הקים את מוסד של המדינה פרוטוקול, מזכיר המדינה, כוחות המשטרה המשיכו הכוחות המזוינים. הוא הצביע Abdur רחמאן כשופט על הרשות השופטת במדינה. לשכת הדואר קיימת מאז הזמן של בית אומיה המשיכה עם המשימה נוספות, אלא גם להגדיר את הנתיב את המכתב כאמצעי מידע על כל שטחי הרשות המקומית, כך הממשל המדינה להפעיל בצורה חלקה. מנהלי לשכה הדואר שימש גם כדי לדווח על פעילויות של מושלים מקומיים הח 'ליף.
וזיר המחלקה כ -50 שנים Baramakih או בשליטת Marmaki, משפחה שבאו Balkh, פרס (איראן). הווזיר הראשון היה ח 'אלד בן Balkh, אשר ירש אותו בן בשם יחיא בן ח' אלד שלו. האחרון הוא גם הבן שלו הפך וזיר צעיר, בעוד הבן השני שלה Fadhli בן יחיא הפך נגיד המערבי בפרס Khorasan. במהלך תקופה זו המדינה בעניינים מינהליים יותר מתבצע על ידי הפרסי של המשפחה. הכניסה של Kelurga שאינם ערבים לממשלה של בני עבאס הוא מרכיב מבחין של השושלת הקודמת של ערבי בכיוון.
הח 'ליף הוא גם מנסה לכבוש מחדש את שטחי בעבר לשחרר את עצמם ולהקים האבטחה באזורי הגבול. בין מאמציו היו באסיה המצודה, העיר Malita, באזור Sicilia Coppadicia ו 758-765 ב שנה, הצבא הצפוני פני שור והתקרב pegunugan מיצרי הבוספורוס, ושלום עם הקיסר Costantine V. בהפוגה (578-765), לשלם מס שנתי הביזנטית. גם מול כוחות הצבא הכוזרי טורקית בקווקז, Daylami ב הים הכספי, באזורים אחרים של טורקיה orksus הודו.
בזמן הצירים את הקונספט השתנה, הוא אמר: "הייתי כוחו של אלוהים עלי אדמות" זה עולה כי סגן אינו בחירה של האדם אלא מנדט מן האדון, כמו עידן ליף Rasyidin. ואת השם של כותרים פופולריים יותר שלהם שמותיהם המקוריים. הזהב לשיא Daula נבנה על ידי אבו ג 'עפר אל עבאס-Mansyur, ואת מקומו ירש הבא מעת שבעה דורות של הח' ליף אל מהדי הח 'ליף-Wasiq. ואת הדף הזה הפופולריות daulah הוא בזמן של הח 'ליף הארון אל רשיד-בנו-מאמון.
לפיכך הציוויליזציה האיסלאמית של התקדמות, במיוחד הפוליטיקה והתרבות השיגו על ידי הממשלה האסלאמית התקופה הקלאסית, משהו שהוא לא התקדמות בזמן חסר תקדים. תור הזהב, תהילה, תהילה שהשיגו התקדמות פוליטית הולכים יד ביד עם ההתקדמות של הציוויליזציה והתרבות. גובה daulah keemasaan האיסלאמי במיוחד מתרחשת בתקופה העבאסית הראשונה, ירידה peride בתקופות הבאות.
א ' סגירה
התקדמות הציוויליזציה והתרבות האיסלאמית השיגו בתקופה הקלאסית היא מורשת ערך עבור הדור הבא של האיסלאם, איך להפוך את הערכים של התרבות האסלאמית בכל תחומי החיים. אל תיתן את הערך ההיסטורי הוא זה פשוט לשכוח, דור גדול הדור מכבדת את ההיסטוריה.
הציוויליזציה האיסלאמית היא משהו שצריך חפרו dipejari, ועלינו לגבש את הרעיון של מערכת הממשלה בהתאם הציוויליזציה והתרבות שלנו כיום. ואת חלוץ שינוי ולהתחיל התנועה האיסלאמית, תנועות אסלאמיות ניתן להתחיל מעצמנו ומשפחות. Socialize הדת לא רק דרך המדיה Fil תעמולה בעל פה או בכתב, אך זו משימה Fil היא גם חלק של התחלה של ציוויליזציה חדשה לחיות החוק האיסלאמי.
חלק מן הדמויות לעיל, עשויה להיות התייחסות רמת החיים שלנו מעלה, רק אם דורות של האיסלאם נכנסו לתוך האיסלאם Kaffah זה לא משהו בלתי אפשרי אם ניפגש שוב בימים הזהב התהילה של האסלאם.
ברוח האיסלאם, נתנו לנו לעשות היסטוריה כמו בנצ 'מרק ו ברומטר להצלחה של האיסלאם היום, ההיסטוריה הוכיחה כי עם הכוח הקולקטיבי של המוסלמים יוכל להביס מישהו. האסלאמי לבנות מחדש מן ההרס מתחיל עצמנו, מן הדברים הקטנים עכשיו.

0 comments:

Comments

  © Islamic Ways Psi by Journey To Heaven 2008

Back to TOP